.
۱۳۹۱/۱۱/۲۴

خدمات ارائه شده

 

تعداد دفتر روستایی

تعداد دفاتر شهری

866

473

 

ردیف

تعداد دفاتر ارائه دهنده

نام دستگاه خدمات دهنده

نام خدمت

توضیحات

1

کلیه دفاتر

مخابرات

خدمات تلفن ثابت

ثبت تلفن همراه

بررسی امکانات

تغییر نام

تغییر نام و مکان

تغییر مکان

قطع تلفن

وصل بدهی تلفن

تعویض شماره

بستن صفر دوم

حذف و اضافه در 118

سرویس ویژه

ADSL مخابرات

اصلاح نام

اصلاح ادرس

اعتراض

کشف مزاحمت

استرداد وجه

قبض

ریز مکالمات

خدمات تلفن همراه

اصلاح ادرس

برقراری سرویس نمایشگر

حذف سرویس نمایشگر

حذف سرویس محدوده مکالمات

حذف سرویس دیتا

حذف سرویس فاکس

برقراری سرویس پیام کوتاه

برقراری سرویس رومینگ

حذف سرویس رومینگ

انتقال وکالت به وکالت

صورتحساب میاندوره به تفکیک مبلغ

صدور شناسنامه المثنی

برقراری سرویس محدودیت مکالمات

برقراری سرویس فاکس

برقراری سرویس دیتا

تغییر نام تلفن همراه اعتباری

برقراری سرویس VMS

تغییر ادرس

وصل

وصل تقاضای مشترک

وصل استعلام

وصل تعهد بنام زدن

وصل بدهی

تغییر نام تلفن همراه دائمی (مستقیم یا غیر مستقیم )

تعویض سیم کارت سوخته مفقودی (دائمی و اعتباری )

صدور قبض المثنی

در حال ارائه خدمت

2

75 درصد دفاتر

شرکت برق

قبول و ثبت تقاضا انشعاب آمپری

افزایش یا کاهش انشعاب

تغییر مکان داخلی انشعاب

جمع اوری دائم انشعاب

آزمایش کنتور

قطع موقت انشعاب برق

نصب مجدد انشعاب

تفکیک و ادغام انشعاب

رفع حریم

اصلاح نام

اصلاح ادرس

صدور فیش بانکی (فروش و پس از فروش)

صدور فیش هزینه وصل و کنترل تسویه حساب بدهی و اعلام جهت وصل برق (عادی / دیماندی)

واگذاری اشتراک

تبدیل نام (تک فاز)

تبدیل نام (سه فاز )

تبدیل نام (فشار قوی )

صدور قبض المثنی (عادی / دیماندی)

تمدید و تغییر کد تعرفه

انتخاب گزینه

در حال ارائه خدمت

3

80 در صد دفاتر

شرکت گاز

قبض المثنی

کسر بدهی

سوابق

خرج از لیست قطع

علی الحساب

قطع گاز

وصل مجدد

مشترک جدید

فرم 1

تغییر نام

بررسی اشتباهات

نصب علمک

در حال ارائه خدمت

4

کلیه دفاتر

پست

1- پیشتاز پاکات داخله و خارجه

2- سفارشی پاکات داخله و خارجه

3- پاکات عادی داخله و خارجه

4- امانت پیشتاز داخله

5- امانت سفارشی داخله

6- ارسال مطبوعات داخله

7- ارسال بسته کوچک داخله

8- ارسال فکس داخله

9- تاییده تحصیلی پیشتاز و داخله

10- فروش کلیه دفترچه ازمون

11- توزیع کوپن ، ثبت نام تلفن همراه و ثابت و دیگر خدمات طرف قرارداد پستی

در حال ارائه خدمت

5

20 درصد دفاتر

پست بانک

کلیه خدمات مالی که از طریق سیستم شبکه ای بانک مرکزی قابل ارائه می باشد. مانند

انواع افتتاح حساب

صدور ضمانت نامه

حساب های الکترونیکی

دریافت و پرداخت الکترونیکی

صدور کارت الکترونیکی

اواع حساب های جاری ، قرض الحسنه ، سپرده گذاری کوتاه مدت ،بلند مدت و یک ساله، سپرده گذاری تسهیلات

در حال ارائه خدمت

6

8 دفتر

شرکت آب و فاضلاب مشهد

 

1 - خدمات فروش شامل

1-1 - انجام خدمات مربوط به انشعابات فاضلاب

1- 2 -خدمات مربوط به درخواست تغییر در ظرفیت قراردادی

1 - 3 –انجام خدمات درخواست تغییر واحد

2 - خدمات پس از فروش ( بصورت تلفنی و حضوری )

2-1- انجام خدمات درخواست تعویض کنتور یا متعلقات آن : شیرفلکه ، شیرمحفظه ، شیرانشعاب ، شیرخودکار ، شیریکطرفه

2-2 – انجام خدمات درخواستهای تغییرنام ، تغییرمکان ، تغییرکاربری ، تغییرقطر ، اصلاح آدرس ، وصل مجدد ، واحدشماری ، جمع آوری ، قطع موقت ، اصلاح طبقات ، آزمایش کنتور ، استعلام محضر

2-3 صدور قبض المثنی

?توضیح: کلیه عملیات فوق باید طبق گردش کار ارائه شده و سایر دستورالعملهای ابلاغی از طرف شرکت آب و فاضلاب مشهد صورت پذیرد

در حال ارائه خدمت

7

45 دفتر

شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی

 

1- فروش (بصورت تلفنی و حضوری)

1-1 پذیرش درخواست متقاضیان جدید انشعاب آب و فاضلاب

1-2 پذیرش درخواست تغییر در ظرفیت قراردادی

1-3 پذیرش درخواست تغییر واحد

2- خدمات پس از فروش (بصورت تلفنی و حضوری)

2-1 پذیرش درخواست تعویض کنتور یا متعلقات ان : شیرفلکه ، شیرمحفظه ، شیرانشعاب، شیرخودکار، شیر یک طرفه 2-2 پذیرش درخواست های تغییر نام ، تغییر مکان ، تغییر کاربری ، تغییر قطر ، اصلاح آدرس ، وصل مجدد ، واحد شماری ، جمع آوری ، قطع موقت ، اصلاح طبقات ، آزمایش کنتور ، استعلام محضر

2-3 صدور قبض المثنی

2-4 پذیرش، رسیدگی و پیگیری اعتراض به مبلغ

در حال ارائه خدمت

8

کلیه دفاتر

شهرداری مشهد

الف : حوزه شهرسازی

1-سرویس‌های نقشه

· امکان مشاهده نقشه شهر مشهد به همراه لایه‌های مختلف اطلاعاتی

· امکان مشاهده و جستجوی معابر و اماکن عمومی بر روی نقشه

· امکان مشاهده طرح‌های جامع و تفصیلی شهر مشهد

· امکان مشاهده وضع موجود املاک سطح شهر مشهد

· امکان انتخاب و مشاهده انواع نقشه‌های موجود شهر مشهد، تصاویر ماهواره‌ای و عکس‌های هوایی

2-سرویس‌های دانشنامه

· امکان مشاهده کلیه دفترچه‌های ضوابط و مقررات شهرسازی

· امکان مشاهده کلیه مصوبات شورای شهر در حوزه مقررات و ضوابط شهرسازی به تفکیک تراکم، قیمت منطقه‌ای، عوارض، کمیسیون ماده 5 ، بهره‌برداری تجاری

3-سرویس‌های شهروندی

· ثبت درخواست استعلامات

· صدور استعلامات

· پیگیری درخواست‌ها

· اطلاع از سوابق پرداختی عوارض نوسازی

· اطلاع از کاربری و میزان تراکم ملک

· اطلاع از مقدار در مسیر ملک

· اطلاع از ضوابط ساخت ملک

· اطلاع از زیربنای قابل ساخت در طبقات

· اطلاع از میزان عوارض صدور پروانه و نحوه محاسبه آن

· اطلاع از آرای صادره کمیسیون ماده صد برای ملک

ب : حوزه فرهنگی و اجتماعی

4-سرویس‌ثبت نام

· دوره های آموزش شهروندی

· دوره های آموزش شهروند الکترونیک

· مسابقات ورزشی

· تامین کنندگان و فراخوان های عمومی حوزه

5-سرویس درخواست صدور مجوز

· ایستگاههای صلواتی

· بر پایی نمایشگاههای موقتی

6-سرویس درخواست تبلیغات روی تابلوهای شهرداری

ج : حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک

7- سرویس های مرتبط با حمل و نقل

· کلیه خدمات مرتبط با من کارت (فروش ،شارژ ، شخصی سازی ، بهنگام سازی ، افزودن خدمات و ...)

· ارائه خدمات اداری الکترونیکی به رانندگان تاکسی (در قالب کارت هوشمند رانندگان) و سایر مراجعان حقیقی و حقوقی(با ایجاد سطوح دسترسی ویژه از طریق قابلیتها و امکانات پورتال سازمان)

· ارائه خدمات مرتبط با اخذ نوبت مراجعه به مراکز معاینه فنی،جایگاههای CNG و ..

· ( شامل تعیین تاریخ و زمان و محل مراجعه فرد به منظور اعمال برنامه ریزی دقیق و اصولی)

· اطلاع رسانی در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی

 

8-سرویسهای مرتبط با ترافیک

· ارائه ی خدمات ویژه مرتبط با محدوده طرح ترافیک (VIP ، ساکنین در محدوده ، مجوزها و ایام خاص و ...)

د)حوزه معاونت خدمات شهری

9-سرویس های مرتبط با سازمان میادین میوه ، تره بار و ساماندهی مشاغل

· درخواست مشارکت در ایجاد بازارهای میوه و ارزاق عمومی ، بازارهای سیار ، بازار مصالح و مجتمعهای کارگاهی

· درخواست صدور مجوز برای واحدهای متقاضی نصب تابلو و فضاهای تبلیغاتی

· ارائه شکوائیه از مزاحمتهای شغلی

· ثبت محصولات و فرآورده های کشاورزی و ارزاق عمومی توسط تولید کنندگان در سامانه بازار کوثر

· اطلاع از نزدیکترین بازارهای سازمان به فرد یا منزل جهت خرید روزانه

· اطلاع از قیمت روزانه میوه و تره بار در سطح بازارهای سازمان

· اطلاع از ضوابط و مقررات تبلیغات محیطی بخصوص تابلوهای معابر و شناسایی کسب

· اطلاع از مکانها و زمینهای موجود برای احداث مجتمع های صنفی و صنعتی توسط واحد های صنفی مزاحم و آلاینده

· اطلاع از نزدیکترین محل مجتمع های صنفی و صنعتی موجود و مورد تایید سازمان برای مراجعه شهروندان

10-سرویس های مرتبط با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

· تشکیل پرونده اصناف و اخذ تاییدیه اصناف

· تشکیل پرونده نظارت و اخذ نوبت و نتیجه

· درخواست بررسی و اعلام خسارت یا اعلام علت حریق از یمه و دادگستری

· درخواست بازدید فنی از کارخانجات و کارگاهها و...

· اطلاع از نحوه و محل برگزاری دوره های آموزشی ایمنی ویژه شهروندان و صاحبان حرف

· درخواست مشاوره در احداث سیستم ایمنی در کارخانجات و مجتمع ها

· معرفی واحدها و مراکز مجاز شارژ کپسولهای آتش نشانی

11-سرویس های مرتبط با سازمان مدیریت پسماند

· درخواست مجوز خاکبرداری برای پیمانکاران،

· درخواست باکس در خصوص حمل مکانیزه خاک و نخاله

· صدور مجوز جهت خودروهای حمل زباله بخش خصوصی

· صدور مجوز تخلیه زباله به صورت موردی

· درخواست انعقاد قرارداد مراکز پرزباله و صنعتی جهت حمل زباله و اطلاع از ضوابط موجود

· درخواست انعقاد قرارداد مراکز درمانی ، بیمارستانها و... برای حمل زباله عفونی آنها

· اطلاع از نزدیکترین ایستگاه مبادله زباله خشک

· اطلاع از نحوه حضور خودروهای تفکیک زباله در محدوده

· اطلاع از نحوه ذخیره سازی و نگهداری موقت پسماند در مجتمع های مسکونی

· اطلاع از هزینه های مربوط به حمل و دفن زباله ها به مراجعین

· درخواست انتقال لوازم دست دوم منزل و قابل استفاده برای مراکز خیریه

12-سرویسهای مرتبط با سازمان پارکها و فضای سبز

· درخواست مجوز قطع ، جابجایی درخت

· درخواست نهال جهت غرس در معابر عمومی در فرعی ها

· درخواست مشاوره و اطلاع از نحوه آموزش نگهداری فضای سبز در آپارتمانها و ...

· اطلاع از مراکز تفریحی ، پارکها و... در محدوده

13-سرویسهای مرتبط کمیسیون بند 20 (مشاغل مزاحم و آلاینده)

· تاییدیه صدور مجوز بهره برداری برای کلیه مشاغل شهری

· شکایت شهروندان از صنوف مزاحم و آلاینده جهت طرح در کمیسیون بند 20

· اطلاع از ضوابط و قوانین کمسیون بند 20

· اطلاع از محدوده مکانی مشاغل و صنوف مختلف شهری

· اطلاع از کلیه مشاغل مورد تایید و عدم تایید شهرداری

· اطلاع از اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت صدور پروانه و دیگر مدارک مربوطه

· اطلاع از زمانهای مختلف جلسات کاری و کمیسیون و نمایش نتیجه رای

14-سرویسهای مرتبط با سازمان فردوسها

· درخواست واگذاری آرامگاه خانوادگی و سایر قبور در سطح بهشت رضا (ع )

· درخواست صدور برگه جواز کفن و گواهی فوت متوفی

· رزرو مرکز خدمات و رستوران بهشت رضا جهت برگزاری مراسمات

· اطلاع از محل و آدرس دقیق متوفی در بهشت رضا

· اطلاع از مدارک مورد نیاز برای پذیرش متوفی و فرآیند مربوط به آن

· اطلاع از امکان واگذاری قبور همجوار در بلوکهای موجود و درخواست رزرو آن

· اطلاع از لیست آرامستانهای مجاز و غیر مجاز

د)حوزه معاونت اداری و مالی

15-سرویسهای مرتبط با پرداخت الکترونیک عوارض و پروژه های سرمایه گذاری

· سرویس پرداخت الکترونیک عوارض خودرو

· سرویس پرداخت الکترونیک عوارض نوسازی

· سرویس پرداخت الکترونیک عوارض کسب و پیشه

· سرویس مشاهده بدهی عوارض مهندسین ناظر و امکان پرداخت الکترونیک آن

· سرویس توزیع اسناد مزایده شهرداری به متقاضیان شرکت.

· سرویس ارائه داده و اطلاعات مربوط به پروژه های سرمایه گذاری

· سرویس ثبت نام سرمایه گذاران جهت شرکت در نمایشگاه و سمینارهای سرمایه گذاری

· تشکیل پرونده املاک و اراضی واقع در مسیر پروژه های عمرانی

· اطلاع از بهای خدمات و نحوه پرداخت و حوزه‌بندی درآمدی

· اطلاع از مصوبات مبتنی بر موضوعات در آمدی شورای محترم اسلامی شهر مشهد

· اطلاع از آخرین میزان بدهی عوارض نوسازی و امکان پرداخت الکترونیکی آن

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قراردادو ارائه خدمت تا پایان سال شروع می شود

9

35 دفتر

امور مالیاتی خراسان رضوی

1. انجام امور پیش ثبت نام ، تکمیل ثبت نام، ارائه اظهارنامه و ثبت فیش پرداخت مالیات در سامانه جهت مودیان مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده

2. انجام امور مربوط به مالیات مشاغل خودرو های حمل و نقل عمومی و صدور گواهی پرداخت مالیات.

3. تکمیل و دریافت و ارسال کلیه اظهارنامه های الکترونیکی مالیاتهای مستقیم در موعد های مقرر

در حال ارائه خدمت

10

 

اوقاف و امور خیریه

1) تولید و نظارت(پاسخگویی به تقاضای تولیدی و نظارت موقوفات)

2) تجدید اسناد اجاره عرصه موقوفات

3) وصول اجاره عرصه موقوفات

4) بیمه خدام مساجد

5) ثبت نام مسابقات قرآن-اذان و ابتهال و سایر مسابقات فرهنگی

6) صدور و ارسال اخطاریه برای مستأجرین رقبات موقوفه

7) دریافت اجاره اسناد اجاره منقضی نشده

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود

11

12 دفتر

اداره کل بهزیستی

1. پذیرش درخواست و اخذ مدارک از متقاضیان دریافت مجوزهای 13 گانه ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت

2. پذیرش و اخذ مدارک جهت صدور کارت معلولیت

3. اخذ مدارک لازم جهت مددجویان متقاضی تشکیل پرونده در بهزیستی

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال 91ارائه خدمت شروع می شود

12

9 دفتر

اداره کل ثبت احوال

1. واگذاری بخشی از خدمات الکترونیک هویت ملی و اسناد هویتی به شرح ذیل:

(با رعایت قوانین، مقررات و بخشنامه های صادره از سوی دولت و سازمان ثبت احوال کشور)

2. درخواست صدور اولین کارت شناسایی ملی

3. درخواست تعویض شناسنامه مجدد

4. درخواست تعویض کارت شناسایی ملی

5. درخواست صدور شناسنامه المثنی

6. درخواست صدور کارت شناسایی ملی المثنی

7. درخواست تغییر نام

8. درخواست گواهی مشخصات، تجرد، فوت، شماره ملی و سایر گواهی ها

9. درخواست تغییر نام خانوادگی

10. درخواست ثبت ازدواج و مشخصات فرزندان

11. درخواست اجرای احکام قطعی دادگاهها در اسناد

12. درخواست از هیات حل اختلاف شامل (اصلاح مشخصات سجلی، تکمیل مشخصات)

13. سایر اموری که از طرف ثبت احوال محول خواهد شد.

در حال ارائه خدمت

13

 

جهاد کشاورزی

1 – فعالیتهایی. ازقبیل:

- ثبت نام متقاضیان کلاسهای آموزشی ترویجی و فنی و حرفه ای و ارجاع به مراجع ذیصلاح برگذار کننده

- ثبت نام متقاضیان ایجاد مزارع نمایشی وترویجی و ارجاع به مراجع ذیصلاح برگذار کننده

- ثبت نام متقاضیان برگزاری جشنواره ها و نمایشگاههای ترویجی و ارجاع به مراجع ذیصلاح برگذار کننده

- ثبت نام متقاضیان اصلاح و احیاء باغات میوه و ارجاع به مراجع ذیصلاح برگذار کننده

- ثبت نام متقاضیان مبارزه با آفات و بیماریها و کنترل علفهای هرز و ارجاع به مراجع ذیصلاح برگذار کننده

مراجع برگذار کننده : شامل مدیریت هماهنگی ترویج ، شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی دارای مجوز، سازمان فنی حرفه ای ، اداره اموزش وپرورش ، کاردانش ......

2- فعالیتهای فاقد اعتبار از محل تملک دارائیهای سرمایه ای از قبیل:

- توزیع و صدور حواله نهاده های کشاورزی و دامپروری

- پاسخ به استعلامات اداری

- توزیع نشریات ترویجی

- تشکیل پرونده های تسهیلات بانکی

- تائید تملک اراضی

- مساحی اراضی و باغات و کیل گیری محصولات کشاورزی

عناوین فعالیتهای تصدی گری معاونت ترویج و نظام بهره برداری:

1- ثبت نام متقاضیان تهیه و تولید فیلم اموزشی در خصوص موضوعات کشاورزی

2- توزیع تهیه بروشور و نشریه ها

3- ثبت نام متقاضیان کلاسهای ترویجی دام، کشاورزی و منابع طبیعی

4- جمع آوری اطلاعات نیاز سنجی

5- نصب تابلوهای ترویجی

6- اجرای مسابقات ترویجی

10- ثبت نام متقاضیان بازدیدهای ترویجی

12- تبلیغ جهت بازدید از طرحهای تحقیقاتی تطبیقی ومزارع نمایشی

14- ثبت نام متقاضیان دوره های فنی حرفه ای غیر رسمی ( بلند مدت

عناوین فعالیتهای تصدی گری مدیریت اب وخاک وامور فنی مهندسی :

1- ثبت نام متقاضیان مطالعات امکان سنجی

2- ثبت نام واجرای متقاضیان نقشه برداری

3- ثبت نام متقاضیان مطالعه و طراحی پروژه ابیاری تحت فشار

4- ثبت نام متقاضیان اجرای عملیات آب و خاک

توضیحات :

- پروژه های تجهیز و نوسازی اراضی، توسعه شبکه های آبیاری، تأمین منابع کوچک آب، قنوات، حفر چاه، و ... احداث آب بند و سد، آبیاری تحت فشار، پوشش انهار احداث کانالهای عمومی آبیاری، انتقال آب و غیره جزء موارد 6 گانه فوق می باشد.

عناوین فعالیتهای تصدی گری سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی :

1- ثبت نام متقاضیان خدمات آزمایشگاهی *

2- ثبت نام متقاضیان تولید و تکثیر بذر و نهال اصلاح شده **

3- ثبت نام متقاضیان اجرای آموزش IT و مهارتهای 7 گانه

4- توزیع بسته های آموزشی

توضیحات :

* شامل آزمایشگاههای خاک وآب، اصلاح و تهیه نهال و بذر، آفات و بیماریهای گیاهی

** شامل بذر گندم و جو، برنج، پنبه، چغندر، سیب زمینی و ذرت.

عناوین فعالیتهای تصدی گری معاونت باغبانی :

1- عملیات طراحی و اجرای توسعه باغات

2- عملیات طراحی و اجرای عملیات احداث باغات درجه 2 و 3

3- ثبت نام متقاضیان اجرای عملیات تولید نهال

4- ثبت نام متقاضیان عملیات داشت باغ

5- ثبت نام متقاضیان نهال مثمر

6 ثبت نام متقاضیان مجتمع های گلخانه ای

7- ثبت نام متقاضیان ماشین آلات مورد نیاز بخش باغبانی

8- ثبت نام متقاضیان صدور موافقت نامه های اصولی

عناوین فعالیتهای تصدی گری معاونت بهبود تولیدات دامی :

1- ثبت نام متقاضیان بهبود و افزایش تولیدات دام، طیور و توسعه خدمات دامپروری *ارجاع به شرکتهای فنی مهندسی دارای مجوز جهت پیگیری واجرا

2- ثبت نام متقاضیان بهبود تغذیه دام و طیورو درخواست خوراک دام

3- ثبت نام متقاضیان تجمیع دامداریها و ایجاد شهرکهای دامپروری

5- ثبت نام متقاضیان انواع نهاده های دامی

6- ثبت نام متقاضیان تهیه طرحهای دامپروری و مرغداری

7- ثبت نام متقاضیان مشاوره در امور جیره نویسی دام و طیور

توضیحات :

شامل فعالیت هایی مانند : مهندسی ژنتیک، بهبود وضعیت بهداشت، کنترل تغذیه و ... می گردد.

تمام موارد فوق با هماهنگی با معاونت مربوطه وشرکت فنی مهندسی کشاورزی منطقه انجام میشود

عناوین فعالیتهای تصدی گری سازمان حفظ نباتات :

1- ثبت نام متقاضیان شناسایی و مبارزه با آفات و بیماریهای عمومی و همگانی و خصوصی

2- ثبت نام متقاضیان فعالیت های مرتبط با کلینیک های گیاه پزشکی در مزرعه

3- ثبت نام متقاضیان فعالیت های مرتبط با سموم کشاورزی

عناوین فعالیتهای تصدی گری سازمان شیلات:

1- ثبت نام متقاضیان تولید و پرورش ماهیان خاویاری

2- ثبت نام متقاضیان تکثیر و پرورش آبزیان

3- ثبت نام متقاضیان آموزش و ترویج صید و صیادی و تکثیر و پرورش آبزیان

تمام موارد فوق با هماهنگی با معاونت مربوطه وشرکت فنی مهندسی کشاورزی منطقه انجام میشود

عناوین فعالیتهای تصدی گری سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری :

1- ثبت نام متقاضیان تهیه طرحهای بهره برداری از جنگل و مرتع

2- ثبت نام متقاضیان تهیه طرحهای جنگلداری و مرتعداری

3- ثبت نام متقاضیان ممیزی اراضی و تفکیک مستثنیات، تفکیک انفال و نقشه برداری مواد 2 و 13 و 39 تنظیم برگ تشخیص و نقشه های ممیزی اراضی ملی و انتشار آگهی قانونی

4- ثبت نام متقاضیان تجهیز و نگهداری ایستگاههای تولید بذر و علوفه

5- ثبت نام متقاضیان مدیریت مرتع داری

6- ثبت نام متقاضیان مدیریت، اجرا، مراقبت و تجهیز پارک جنگلی

7- ثبت نام متقاضیان مدیریت و اجرای طرح توسعه نهال و نهالستان

8- اجراء، نگهدای و نظارت جنگل کاری

9- مدیریت طرح تعادل دام و مرتع (شامل فعالیت های کنترل پروانه چرا و کنترل دام

10- ثبت نام متقاضیان حفاظت از اراضی ملی

11- ثبت نام متقاضیان نظارت بر تولید فراورده های جنگلی و تهیه برنامه بهره برداری

12- تهیه طرحهای بیابان زدایی

13- ثبت نام متقاضیان جمع آوری محصولات فرعی مرتع

عناوین فعالیتهای تصدی گری سازمان امور اراضی :

1- ثبت نام متقاضیان فعالیت نقشه برداری مسطحه و توپوگرافی در طرح تملک اراضی

2- استعداد یابی اراضی در طرح واگذاری اراضی

3- فعالیت های « حفظ و حراست » از فعالیت تعیین و تشخیص حریم و مراتع حریم روستا

4- ثبت نام متقاضیان فعالیت استعداد یابی اراضی و نقشه برداری و توپوگرافی از طرح شناسایی، تشخیص و تعیین تکلیف اراضی بایر

عناوین فعالیتهای تصدی گری معاونت بهبود تولیدات گیاهی :

1- ثبت نام متقاضیان نظارت بر اجرای افزایش تولید محصولات زراعی

2- ثبت نام متقاضیان مساحی اراضی زیر کشت محصولات

3- ثبت نام متقاضیان اجرای مزارع نمونه و آزمایشی

5- ثبت نام متقاضیان ادوات دنباله بند

6- ثبت نام متقاضیان کودهای مختلف

7- ثبت نام متقاضیان از ماشین الات مؤثر در بهبود تولید

8- کارگزاری بیمه محصولات کشاورزی

9- ثبت نام متقاضیان تهیه، تولید و فرآوری بذور اصلاح شده

10- ثبت نام متقاضیان آزمایشهای خاک شناسی

11- ثبت نام متقاضیان تهیه و توزیع نهاده های کشاورزی

عناوین فعالیتهای تصدی گری معاونت برنامه­ریزی اقتصادی :

1- اجرای طرح های آماری و آمارگیری

2- فعالیت اجرایی مربوط به امور تسهیلات بانکی

3- ایجاد شناسنامه ها و بانک های اطلاعاتی مربوط به بهره برداران و ...

4 – ثبت نام مشاغل خانگی

5- ثبت نام سوخت واحد ها ی کشاورزی وماشینهای کشاورزی

تمام موارد فوق با هماهنگی با معاونت مربوطه و ارجاع به شرکت فنی مهندسی کشاورزی منطقه انجام میشود.

- شرکتهای فنی مهندسی کشاورزی بر اساس برنامه عملیاتی استقرار شبکه ابلاغی وزارت به شماره29291 و بر اساس تعرفه اعلامی به شماره25425 وبراساس تفاهمات انجام شده با معاونتهای اجرایی سازمان توسط انجمن صنفی پیگیری امور مربوطه را تحقق میبخشند

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود

14

35 دفتر

اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی

1- اطلاع رسانی در زمینه دستورالعملها، آیین نامه ها، ضوابط و مقررات

2- انجام امور مربوط به تشکیل و تکمیل پرونده متقاضیان تاسیس شرکتهای حمل و نقلی

3- انجام امور بازرگانی و خدمات تجاری در حوزه فعالیتهای حمل و نقلی

4- انجام امور مربوط به صدور مجوزهای حمل و نقلی

5- انجام امور مربوط به صدور هر برگ حواله بارنامه و صورت وضعیت

6- انجام امور مربوط به صدور، تمدید و تجدید کارت هوشمند

7- انجام امور مربوط به صدور، تمدید و تجدید کارت شناسایی رانندگان حمل و نقل روستایی

8- اعلام نیازهای حمل و نقلی منطقه

9- انجام امور مربوط به تاسیس مجتمع های خدماتی – رفاهی

10- انجام امور مربوط به راه اندازی مراکز معاینه فنی

11- انجام امور مربوط به جرائم اضافه تناژ

12- انجام امور مربوط به صدور پروانه عبور بارهای ترافیکی

13- انجام امور مربوط به طرح های نوسازی ناوگان باری و مسافری

14- انجام سایر خدمات بر اساس تصویب کمیته راهبری

در حال ارائه خدمت

15

در 6 دفتر پیشخوان و 25 نمایندگی بیمه که در حال تبدیل به پیشخوان هستند

اداره کل بیمه خدمات درمانی

انجام عملیات بیمه گری شامل

پذیرش، چاپ، صحافی، تحویل برای

1-صدور اولیه،

2- تعویض،

3-تمدید،

4- ابطال

5- المثنی دفترچه

و سایر خدمات ابلاغی اداره کل بیمه خدمات درمانی بر اساس آخرین بخشنامه های اعلامی.

در حال ارائه خدمت

16

 

اداره‌کل دامپزشکی

1. پذیرش درخواست و اخذ مدارک متقاضیان صدور مجوزهای :

1.1. صدور پروانه مسئول بهداشتی دامپزشکی

1.2. صدور پروانه دستیار مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی

1.3. صدور پروانه فراورده های خام دامی

1.4. صدور پروانه صنایع وابسته به دام

1.5. صدور پروانه کشتارگاه دام و طیور

2. پذیرش درخواست و اخذ مدارک متقاضیان تمدید مجوزهای :

2.1. تمدید پروانه مسئول بهداشتی دامپزشکی

2.2. تمدید پروانه دستیار مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی

2.3. تمدید پروانه فراورده های خام دامی

2.4. تمدید پروانه صنایع وابسته به دام

2.5. تمدید پروانه کشتارگاه دام و طیور

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود

17

45 دفتر

اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی

1- انجام فعالیتهای مرتبط با صدور مجوز تاسیسات و مستحدثات در حاشیه راهها

2- انجام فعالیتهای مرتبط با برآورد خسارت وارده به راه و ابنیه فنی، علائم و تجهیزات ایمنی راهها

در حال ارائه خدمت

18

 

شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی

1. امکان مشاهده و صدور قبوض المثنی آب- فاضلاب مشترکین مستقر در شهرکهای صنعتی استان .

2. ثبت نام جهت اخذ امتیاز تاسیسات (آب،فاضلاب،برق و ...) در شهرک های صنعتی استان .

3. صدور صورتحساب دوره ای (کارتکس مصرف) مربوط به آب یا فاضلاب مشترکین مستقر در شهرکهای صنعتی استان.

4. اطلاع رسانی و ثبت نام جهت شرکت در دوره های آموزشی و تورهای صنعتی.

5. پیش ثبت نام درخواست تامین وثیقه از صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک.

6. امکان مشاهده آخرین وضعیت مالی متقاضیان شرکت (واحد های صنعتی – پیمانکاران ) و اطلاع رسانی در این خصوص با راه اندازی sms server .

7. درخواست مشاوره از کلنیک صنعت و همچنین ثبت نام در لیست مشاورین صنعتی مورد تائید شرکت های صنعتی خراسان رضوی.

8. ثبت نام جهت درخواست حمایت از پایان نامه های مقاطع تحصیلی ارشد و بالاتر.

9. ثبت نام جهت درخواست زمین در شهرک های یا دفاتر فناوری ، R&D و انکوباتورها در شهرک فناوری صنایع غذایی.

10. اطلاع رسانی و امکان مشاهده کلیه مصوبات ، دستورالعمل ها ، بخشنامه های مرتبط با شرکت شهرکهای صنعتی استان.

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود

19

 

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

انجام خدمات مربوط به متقاضیان مسکن مهر ، دریافت پروانه های اشتغال به کار حقیقی و حقوقی ، شکایات ساخت و ساز ، بررسی و اعلام نظر نقشه ها و طرح ها، کمیسیون های تخصصی املاک و سایر خدمات دستگاه بر اساس اعلام کمیته ی پیشخوان اداره کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود

20

 

سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی

1- تشکیل پرونده جهت صدور مجوز پروانه تولید متمرکز و غیر متمرکز فرش دستبافت تا مرحله صدور نهایی توسط سازمان

2- تشکیل پرونده جهت صدور پروانه کسب ایثار گران تا مرحله صدور نهایی

3- دریافت شکایات کتبی مردمی از واحد های مختلف ( اقتصادی ، صنعتی ، و ... )

4- ثبت نام در خواست سوخت واحد های صنعتی

5- تقاضای میله گذاری

6- پیگیری اخذ استعلامات

7- تقاضای صدور پروانه بهره برداری معدن

8- تقاضای انعقاد قرار داد با مسئول فنی معدن

9- تمدید جواز تاسیس صنعتی و طرح توسعه

10-ثبت نام در خواست سوخت واحد های صنفی

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود

21

کلیه دفاتر

اداره کل فنی حرفه ای

1- ارسال مدارک به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای (دستی )

2- بررسی و اصلاح مدارک ( دستی و الکترونیکی )

3- ارسال مدارک اصلاح شده به آدرس متقاضی از طریق پست ( دستی )

فرآیند درخواست صدور المثنی گواهینامه

1- تکمیل فرم تعهد نامه ( الکترونیکی )

2- دریافت مدارک شامل کپی شناسنامه ، کارت ملی و کپی مدارک مفقود شده و ..... ( دستی )

3- ارسال مدارک به اداره کل از طریق پست ( دستی )

4- بررسی مدارک و صدور المثنی ( دستی )

5- ارسال گواهینامه المثنی به آدرس متقاضی از طریق پست ( دستی )

1- واگذاری بخشی از خدمات الکترونیکی اداره آموزشگاههای آزاد استان به شرح ذیل :

( با رعایت قوانین ، مقررات و بخشنامه های صادره از سوی دولت و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور )

1- فرآیند مرخصی آموزشگاه آزاد

· ورود متقاضی به کارتابل الکترونیکی خود ( اتصال به اینترنت – درصورت نداشتن امکانات ، از طریق مراجعه به کافی نت یا دفاتر پیشخوان دولت )

توضیح اینکه : درصورت اقدام از طریق کافی نت یا دفاتر پیشخوان دولت ، نام کاربری و رمز عبور باید در اختیار کاربر مربوطه قرار گیرد .

· تکمیل فرم درخواست مرخصی ( الکترونیکی )

· اسکن تعهد نامه ی آموزشگاه جایگزین ، درصورت نیاز

· اسکن رضایت نامه کارآموزان مبنی بر موافقت با تعطیلی موقت کلاس ، درصورت نیاز

· اسکن اعلام بازپرداخت شهریه ی کارآموزان درصورت نیاز

· دریافت مدارک شامل پروانه تاسیس ، عناوین دوره و مهر آموزشگاه ، درصورت نیاز ( درصورت مراجعه به دفاتر پیشخوان )

· ثبت فرم الکترونیکی

· ارسال مدارک بند 6 به مرکز مربوطه بصورت پستی

· بررسی مدارک و مستندات رسیده از طریق فرم الکترونیکی توسط مرکز

· اعلام تاییدیه مرخصی از طریق الکترونیکی توسط مرکز ( درصورتیکه نیاز به ارسال مستندات بند 6 باشد ، پس از دریافت مستندات پستی ، تایید صورت می گیرد .)

ارسال نامه ی موافقت یا عدم موافقت با مرخصی ، از طریق پست توسط مرکز ( به آموزشگاه )

2- فرآیند تبلیغات آموزشگاه آزاد

· ورود متقاضی به کارتابل الکترونیکی خود ( اتصال به اینترنت – درصورت نداشتن امکانات ، از طریق مراجعه به کافی نت یا دفاتر پیشخوان دولت )

توضیح اینکه : درصورت اقدام از طریق کافی نت یا دفاتر پیشخوان دولت ، نام کاربری و رمز عبور باید در اختیار کاربر مربوطه قرارگیرد .

· تکمیل فرم درخواست تبلیغات ( الکترونیکی )

· اسکن عکس یا طرح طراحی شده جهت تبلیغات ، درصورت نیاز

· ثبت فرم الکترونیکی

· بررسی مدارک رسیده از طریق فرم الکترونیکی توسط مرکز

· اعلام تایید تبلیغات از طریق الکترونیکی توسط مرکز

· ارسال نامه ی تاییدیه تبلیغات به آموزشگاه از طریق پست

 

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود

22

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

1- تشکیل پرونده متقاضیان نشر دیجیتال و موسسات فرهنگی دیجیتال

2- تشکیل پرونده متقاضیان تاسیس آموزشگاههای آزاد هنری

3- تشکیل پرونده متقاضیان آموزشگاههای آزاد سینمایی و شرکتهای خدمات سینماییگ

4- تشکیل پرونده متقاضیان فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود

23

 

آبفای روستایی

1- فروش ( بصورت تلفنی و حضوری )

1-1 پذیرش درخواست متقاضیان جدید انشعاب آب و فاضلاب

1-2 پذیرش درخواست تغییر در ظرفیت قراردادی

1-3 پذیرش درخواست تغییر واحد

2- خدمات پس از فروش ( بصورت تلفنی و حضوری )

2-1 پذیرش درخواست تعویض کنتور یا متعلقات آن : شیرفلکه ، شیر محافظ ، شیرانشعاب ، شیر خودکار و شیر یک طرفه

2-2- پذیرش درخواست های تغییر نام ، تغییر مکان ، تغییر کاربری ، تغییر قطر ، اصلاح آدرس ، وصل مجدد ، واحد شماری ، جمع آوری ، قطع موقت ، اصلاح طبقات ، آزمایش کنتور ، استعلام محضر

2-3- صدور قبض المثنی

2-4- پذیرش ، رسیدگی و پیگیری اعتراض به مبلغ

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

اداره کل منابع طبیعی و آّبخیزداری

5- تمدید پروانه مرتعداری

6- تهیه طرح مرتعداری

7- صدور گواهی حمل چوب آلات باغی

8- صدور گواهی حمل محصولات غیر چوبی

9- صدور مجوز صادرات گیاهان دارویی و صنعتی

10- قبول درخواست دریافت تسهیلات بانکی

11- قبول شکایت های کمیسیون ماده 42

12- قبول اعتراض به کمیسیون ماده 49

13- قبول درخواست ممیزی مرتع و صدور پروانه چرای دام

14- قبول درخواست اجرای طرح زراعت چوب

 

 

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود

25

 

اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری

1- درخواست صدور کارت راهنمایان ایرانگردی

2- درخواست صدور کارت مدیریت هتل

3- درخواست صدور کارت مدیریت هتل آپارتمان

4- درخواست صدور کارت مدیریت دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی

5- درخواست صدور کارت شناسایی هنرمند-صنعتگر

6- ثبت نام کلاسهای آموزشی صنایع دستی

7- درخواست استفاده از تسهیلات بانکی صنایع دستی

8- درخواست شرکت در نمایشگاه صنایع دستی

9- درخواست استفاده از بیمه تامین اجتماعی هنرمندان و صنعتگران

تفاهم نامه امضاء و مراحل آموزش و انعقاد قرارداد و تا پایان سال ارائه خدمت شروع می شود


 


منبع : زیر پرتال دفاتر پیشخوان دولت
تعداد بازدیدها : ۵۷۶۸


مطالب مرتبط با این موضوع :


کلیه حقوق این پورتال محفوظ و متعلق به استانداری خراسان رضوی می باشد.

نظرسنجی
مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
آماربازدیدکنندگان
www.pishkhan.khorasan.ir